Jorge Murillo, Lili Molet e arte contamporáneo

O ceo nocturno foi e segue sendo un mar de inspiracións. Proba disto é a obra destas dúas persoas que chegan a nós a través dunha páxina de Facebook.

As obras destes dous amigos chegan dende o outro lado do Atlántico, porque o ceo non é para todos o mesmo, pero para todos é importante, expresan sentimentos que lle inspiran, entre outras cousas, o ceo nocturno. Un exemplo de arte contemporáneo que se vale da inmensidade da bóveda celeste o do que se atopa nela para facer obras que queremos compartir con vós para continuar con esta loita contra a contaminación lumínica.

Amablemente eles déixannos compartir a súa obra e, ademáis, comparten con nós as seguintes palabras que contestan ao preguntarlle pola súa inspiración:

Lili Molet: En cuanto a mi inspiración, es muy sencillo, creo en verdad que son mensajes del Universo pues al ver las obras de Jorge surgen en mi las palabras como si me las dictaran al corazón…Es la conexión que crea el Amor Universal cuando los corazones están dispuestos.

Jorge Murillo: Hablar de esta obra, VISIONES, es algo complicado y sencillo a la vez. Las obras fueron surgiendo de manera espontánea, dejándome llevar por la intuición, por lo que sentía, sin más. No buscaba un significado ni un mensaje. Tan sólo me senti como un canalizador de mensajes del más allá..una sensación extraña, de vivir cada pincelada en el momento sin saber los resultados ni el porqué de todo ello..Pero como gozaba, me sentía vivo e iba alcanzando estabilidad en mi ser, un reencuentro conmigo mismo me dejé llevar por esta magia y a la vez sentia necesidad de compartir estos mensajes llenos de amor. Por eso titulo la serie VISIONES, mensajes de Amor del Universo…
Supongo que el cielo nos cautiva por su inmensidad, por todo lo que abarca, por todas esas estrellas que nos hacen admirar la belleza de la noche, por la luna que da luz en la oscuridad de la noche, por el sol que nos irradia alegría y belleza en el día. Formamos parte de esa inmensidad creada en el Amor.

Recordamosvos que xa fixemos unha publicación sobre eles nesta entrada.

Advertisements

One thought on “Jorge Murillo, Lili Molet e arte contamporáneo

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s