A enerxía que pensa… ¿En serio?

Así reza o slogan da publicidade de Gas Natural Fenosa: “La energía que piensa”. As seguintes imaxes (vistas no correo de Yahoo!) mostran a publicidade co citado slogan:

publi_gas_natural_2 publi_3

O anuncio continúa dicindo “sí, sí, lo has visto bien”:

publi_gas_natural¿De verdade o autor desta publicidade viu ben o que estaba a facer? Sendo sinceiros a verdade é que a contaminación lumínica no ceo está moi ben posta e esta frase está pensada para facer fincapé no prezo. Ademais vese claramente o fulgor que desprenden a luz da cidade cara arriba, o cal é bastante realista. Pero o problema aparece cando se intenta vender enerxía “pensante” con focos iluminando cara un ceo cheo de estrelas… ¿Onde está a enerxía que pensa?

Máis imaxes do anuncio publicado noutros medio:

fenosaFdV1

Vista en Faro de Vigo

fenosaFdV2

Vista en Faro de Vigo

Vista en El País

Vista en El País

A publicidade foi vista no correo de Yahoo! e nas edicións dixitais do Faro de Vigo e El País.

One thought on “A enerxía que pensa… ¿En serio?

  1. Pingback: Cidades intelixentes… ¿En serio? | Calidade do Ceo

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s